fredag 14. januar 2011

Kgl. Norske Marine


's Musikkorps er gutta med figerferdighetene i orden Dvs. der var åtte damer iblant dem også - fingerferdige de også. Gøy å se og høre proffe musikere i aksjon. Og så hadde de tatt med seg Elisabeth Nordberg Schultz - en liten dame med en stor stemme og alt det der. Litt italiensk sus over henne. Har sikkert sin forklaring....
Tro om sånne menn med marineuniform er like "strigla" når de hopper ut av uniformen også? Ikke vet jeg ....ikke så viktig for meg akkurat det da, men man kan jo beholde troa på skjønnheten uansett.
Så idag ble det altså "Champagnegaloppen" istedet for pappvin. Helt ok det, med massevis av sånne papirstrimler som unger liker å ha i bursdagen. Serpentiner var det visst. Salen var full av det og jeg er sjeleglad at ikke jeg var den som skulle rydde der idag. Konklusjonen må bli at idag kan jeg glede meg over at ikke jeg var i ryddegjengen på kulturhuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar