fredag 18. februar 2011



Noen vakre blomster som jeg fikk til Valentines-dagen
Godt å ha snille gutter og gode venner.


Men det faktum at jeg lengter etter vår kunne ikke helt døyves med vakre blomster, selvom det hjalp litt :)Ikke det at jeg er utakknemlig, men det som hjalp enda mer var at jeg fikk gavekort på sy-butikken. Så nå kan jeg boltre meg litt i stoffer og stæsj. Snakk om heldiggris.

Nå er symaskinen kommet fram på kjøkkenbordet igjen og jeg hadde en liten rassia med å sy opp noen gamle stoffer, men det er ikke så innmari gøy å ta fram igjen stoffer som er ti år gamle. Jeg må visst være litt flinkere til å sy opp etterhvert.



Verden florerer jo av fantastisk flotte stoffer......

I helga skal jeg på kurs i massasje. Godt med forandring.

Ha en super dag.

2 kommentarer:

  1. Hei Svanaug:)
    Så koselig å oppdage deg her inne:) Ikke hver dag jeg treffer på noen kjente:) Nydelige roser du har fått, og heldig som skal ned til Merethe å handle nye stoffer:)
    Lykke til på kurs, kos deg:)
    God helg til deg og dine.

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Hei Anita.
    Nå skjønte jeg hvem du var. Så gøy at du er inne på bloggen min. Artig med kommentarer også. Jeg er jo helt grønn på blogg-arenaen, men hadde lyst til å prøve meg. Så kanskje det går bedre etterhvert.
    Var inne på din blogg nå, veldig artig å se hvor flink du er. Men det vet jeg jo fra før, det er ikke det.
    Ha en super helg.

    SvarSlett