lørdag 19. februar 2011

Vandra vidare........





Idag har jeg fått noen skikkelige omganger med massasje. Har vært på første kurs i massasje i hele dag og det var virkelig gøy. Den store bonusen er jo at du får like mye massasje sjøl som du gir andre, så her er det bare å ta imot med takk og la ømme muskler få gjennomgå. Må innrømme at noen punkter tidvis ropte om hjelp, men med ondt skal ondt fordrives.
Og så er det jo veldig gøy å bli kjent med andre hyggelige mennesker. Masse latter og vitser. Sånn skal det være og det er så deilig å kjenne at latteren sitter løst når man har vært litt deppa pga. mangel på jobb.
Så hvis noen vet om en knakande god jobb, så er det bare å tipse meg.......








Jeg gir meg ikke så lett. Godt at jeg har verdens beste mann som støtter meg og flotte barn, snille søstre, pluss gode venner som jeg setter stor pris på. Tror ikke jeg får vist dem hvor mye jeg verdsetter dem, men håper at de er flinke til å ta de hintene de får.
Av og til har man så lett for å bare fokusere på det som er vanskelig og overse alle de gode tingene i livet. Ikke en lett balanse det der........mange har virkelig store utfordringer.



I morra er en ny kursdag med masse knaing så da tar jeg og nyter det nå først og ikke tenker på noe mer.
Ha en super lørdagskveld, selvom dette ble litt seint, klem. Og så en hilsen til de flotte damene jeg var på kurs med idag pluss Ida og Daniel, de meget flinke kurslederne.
Idag har jeg lagt inn noen bilder fra Barga i Toscana. Veldig flott tur jeg hadde dit engang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar