tirsdag 14. juni 2011

Himmel og hav...

...nei nå må jeg skifte til sommergir her for nå har sommeren et rimelig godt tak her i sør. Litt småkjølig og vindfullt, men det er bagateller, det er bra sikkert. Dette er årstiden vi har venta på så nå skal vi ikke sutre og klage men nyte hvert minutt.


Så da må man finne på noen sommerlige aktiviteter, som å hekle brikker til frokostasjetten. Litt koseligere frokost når man kan muntre opp med sommerlige farger. Bare brødlukta som mangler....


Nå ligger det forskjellige syprosjekter til modning her. Regner med at jeg får gira opp og gjort noe ferdig i løpet av sommeren. Må ha litt å veksle mellom ellers blir det for ensformig.



Hadde egentlig håpet at jeg skulle greie å starte badesesongen nå, men det ble for tøft. Min badenymfe av en venninne påsto at det kunne ha vært litt varmere i vannet da hun jumpa uti her om dagen og da tenker jeg at jeg venter litt med det. Men jeg satser på å bade ihvertfall dobbelt så mye som ifjor, det må jeg bare få til. Ja, nå ble det vel bare en gang i fjor......
Den evige optimist slår til igjen...


Et lite kakebilde til slutt....noe søtt og godt.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar